tisdag 3 augusti 2010

Nytt från Cubus, New Yorker

Vilken härlig dag jag har haft! Vaknade vid 10 tiden, drack mitt morgonkaffe i lugn och ro och så ringde en av mina äldsta vänner Dju ( jag kallar henne Gurka) och frågade om jag ville med ut i stan. Perfekt!
Såhär såg jag ut idag:

Leggings, linne och kavaj H&M, skärp Lindex, Väska Jimmy Choo for H&M

Vi åkte ut till Entré, gick runt och kollade lite på H&M där hon handlade lite, sen gick vi vidare mot Cubus där jag reklamerade en klänning, bytte till en annan och fick med mig lite annat också. Hittade även lite inne på New Yorker.

Men mest strövade vi runt där inne, snackade, tog massa foton inne i det coola provrummet på Monki och skrattade en hel del!


Efter det promenerade vi in till Caroli där vi mötte upp en till kompis och sen fortsatte vi alla 3 till Gustav, satte oss och fikade. Mys!
Gick runt en stund efter det, satte oss i parken en stund, sedan vidare mot Triangeln, fortsatte neråt och såg den finaste väskan i ett skyltfönster när vi gick förbi en second hand butik. Kärlek vid första ögonblicket. Får se om det kanske blir en runda dit imorgon så jag får klämma lite på den, det var stängt när vi gick förbi där.

Jag och Gurka fortsatte o gå och gick hela vägen hem till henne där vi drack kaffe, snackade en massa, lyssnade på musik och hade det jättesoft. Så himla skönt och umgås med henne :)

Nu är man hemma efter varit ute hela dagen så jag tänkte visa upp vad jag då har fått med mig hem. Fick med mig detta från Cubus rea:


99:-/st

79:-

49:-

Det jag fick med mig från New Yorker visar jag upp senare. Nu ska jag ta mig en dusch. Adios!

1 kommentar:

  1. Sv: tyvärr hittade jag inte så mycket av det la jag upp igår, menmen, det kommer väl :D Stockholm är en ritkgit mysig stad och shoppingen är helt ok! Man blir väl bortskämd när manåker till dubai och london ibland, då är sthlm boring när man kommer hem.. hehe.

    Har aldirg någonsin varit i malmö men om jag kommer dit någon gång (vilket jag nog inte gör på ett bra tag) så kan jag lvoa att det blir en shoppingdag och ett H&M-besök!

    Gooood night & sleeep well!

    SvaraRadera