torsdag 5 augusti 2010

Stressigt

Puuh! Vilka 2 dagar jag har haft. Igår vaknade jag kl 8, gjorde mig iordning och cyklade mot stan med min väninna. Jag var fast besluten om att få tag på väskan jag hade sett i skylfönstret. Vi kommer fram runt halv 10 tiden, butiken öppnar 10, framför oss står 2 tjejer. Klockan blir 10, dörrarna öppnas och tjejen som står först i kön går raka vägen fram till väskan och köper den. ÅNGEST! Ville gråta, haha. Så himla fin var den..
Aja, vad ska man göra.
Min kompis fick i alla fall tag på en jättefin kavaj så helt misslyckat var det inte. Vi stack och käkade frukost ute efter det, riktigt mysigt och hon lyssnade tålmodigt på mig och mitt sörjande för väskan :(

Efter jobbet mötte jag upp henne i stan igen, vi satt lite på möllan med hennes vänner och sen följdes vi åt hem.
Idag väckte sambon mig 25 min innan jag skulle vara på jobb. Skitbra!
Slängde på mig kläderna och cyklade snabbt som fan till jobb. Hann precis :)

Jag tänkte att jag skulle visa upp vad jag fick med mig från New Yorker:

169:-

79:-

139:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar