fredag 23 juli 2010

Shoppingsugen

Härligt att vara ledig idag.. lite mindre härligt att det är tråkigt väder ute, man får väl sysselsätta sig med annat. Lönen är ju kommen så man är ju sugen på shopping!
Får kanske bege mig ut och spana lite, har en klänning från Cubus som jag ska reklamera och jag behöver köpa mig en ny handsfree till mobilen.

Kan inte hitta min egen någonstans! Förstår verkligen inte hur man kan bli av med saker i en liten två! Saker bara försvinner av sig själva.. skumt.

Jag brukade gilla New Yorkers kläder.. dvs innan alla plagg jag köpte därifrån gick sönder på något sätt, vartenda plagg! Har kanske 1 plagg kvar som inte gått sönder än.. och ändå envisas jag med att handla därifrån. Sist fick jag med mig lite från deras rea. En tubtopp, ett linne och en tröja med snygg rygg:



79:- 89:- 79:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar