fredag 6 augusti 2010

Nya ringar

Jobbat från 8 till 3 idag så det har inte hänt särskilt mycket. Var så himla trött när jag kom hem så jag hann inte mer än o käka innan jag somnade i soffan. Hade egentligen tänkt gå förbi 24/7 och skaffa mig kort där, men det får bli nästa vecka istället. Är taggad till att sätta igång med träningen!
Jag har tänkt jättemycket på mina mål och framtiden på sistonde. Har fortfarande ingen aning vad jag vill syssla med i framtiden, men jag tänker följa vägen jag är inne på nu tills jag vet, kanske inser jag att jag redan är inne på rätt väg? Vi får se..
Har satt upp mål som jag ska jobba mot och nu är det bara till att försöka hålla motivationen uppe, men det ska nog gå bra!

Jag älskar accessorer. Skor, smycken, väskor you name it. Jag packade upp massa nya ringar idag på jobb, vissa riktigt snygga så 4 stycken fick följa med mig hem. Så här ser dom ut:




29:50/st



49:50/st


De två första ser man inte jättebra på bilderna (klicka upp för bättre bild), men den första är i guld med svagt rosa sten och den andra är silver med svagt svart sten. Riktigt snygga allihopa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar