måndag 2 augusti 2010

Utvilad

Idag var en lång dag på jobb 12-8, kändes lång iaf för att det inte fanns jättemycket att göra. Det är precis som att hela malmö är tömt på folk, är alla verkligen på semester utomlands? Känns nästan så..

För första gången på länge har jag iaf fått sova en hel natt utan drömmar (kändes det som iaf), så nu är man härligt utvilad!
Igår var en jättemysig kväll. Jag och killen firade 2 år och 8 mån så vi mös med massa onyttiga snacks och kollade på 17 again. Rolig film, kan rekommenderas =)

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt.. får se vad jag hittar på, men jag är ganska sugen på o gå ut o shoppa. Får se vad som händer.
Såhär såg jag ut idag:

Klänning från H&M

Skor från Din sko



1 kommentar:

  1. Sv: Spännande med en H&M blogg :D Ska in till stan imorgon och testa massa H&M hösötkläder :D ska försöka leta reda på det som jag la upp på bloggen! tyckte det var väldigt fint :D

    Vilken H&M jobbar du på föresten? Bor du i Sthlm? ;-)

    Goood natt!

    SvaraRadera